Pilates

Este un sistem de exerciții conceput să lucreze tot corpul. Pe lângă starea de bine pe care ți-o oferă, acest antrenament întinde musculatura, ajută articulațiile să fie mai flexibile, dezvoltă mobilitatea și corectează postura.

Reformer Pilates

În cadrul acestui antrenament te bucuri de aceleași beneficii pe care le oferă exercițiile simple de Pilates, dar la un nivel mai avansat. Reformer Pilates este un sistem pe bază de arcuri, care ajută la corectarea posturii, remodelarea corpului și ameliorarea durerilor de spate.

Cycling

Este un antrenament în cadrul căruia se lucrează pe o bicicletă statică. Antrenamentul este conceput pentru dezvoltarea capacității cardio-vasculare, având ca rezultat eliberarea mai multor tipuri de endorfine.

Workout

Reprezintă antrenamentul în care sunt angrenate și tonifiate toate grupele mari de mușchi, prin exerciții variate.

ABS

Acest antrenament este compus dintr-o varietate de exerciții menite să întărească regiunea abdominală, intercostală și lombară. Clasa integrează în structura sa atât exerciții simple, cât și compuse, formate din mai multe elemente statice. Antrenamentul presupune exerciții care folosesc greutatea propriului corp, dar și cu diverse accesorii: gantere, discuri, etc.

TRX

Acest tip de antrenament este potrivit pentru oricine, deoarece se poate controla nivelul de rezistență și de dificultate. Este un antrenament perfect atât pentru reabilitare, cât și pentru un program de fitness intensiv.

Beneficii:

1. Antrenează toți mușchii corpului
2. Dezvoltă forța musculară
3. Este un bun antrenament cardio
4. Crește flexibilitatea, echilibrul și mobilitatea
5. Reduce riscul de accidentări
6. Dezvoltă forța în regim de rezistență

PUMP

Este un antrenament în cadrul căruia se utilizează gantere, bare, discuri, stepper-e, antrenându-se astfel principalele grupe musculare.

Beneficii:

1. Este un excelent antrenament cardio
2. Intensifică metabolismul și contribuie la arderea grasimilor
3. Crește rezistența organismului la efort
4. Dezvoltă musculatura întregului corp, deoarece lucrează absolut toate grupele de mușchi într-o singură ședință
5. Efortul se percepe ca fiind minim, datorită execuției pe muzică și a lucrului în grup, care imprimă mult entuziasm și motivare.

Dynamic Postural

Postura dinamică reprezintă alinierea corpului în mișcare. Acest tip de antrenament este un program dinamic, complet și complex. Clasa dezvoltă echilibrul, forța și flexibilitatea, prin combinarea unor mișcări fluide, extrem de eficiente.



Informatii

Orar: 09:00 - 17:00